Telefon   +48 746 666 340

Mail  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Internetowa Obsługa Kontrahenta

Szanowni Państwo,

Informujemy, iż z dniem 01-07-2023 roku uruchomiony został serwis Internetowej Obsługi Kontrahenta (IOK), umożliwiający bieżący dostęp do informacji o lokalu.

Warunkiem utworzenia i udostępnienia kontrahentowi konta w IOK jest:

  • posiadanie tytułu prawnego do lokalu

  • adresu internetowego mail,

  • wypełnienie formularza rejestracyjnego

  • wydrukowanie otrzymanego na adres e-mail wniosku podpisanie go oraz złożenie go w sekretariacie WTBS sp. z o.o. w Wałbrzychu (z okazaniem dokumentu potwierdzającego tożsamość).

  • zapoznanie się i zaakceptowanie Regulaminu

  • posiadanie adresu e-mail

Użytkownik może korzystać z następujących funkcji IOK:

Wspólnoty Mieszkaniowe

  • finanse – samodzielne przeanalizowanie zapisów udostępnionej kartoteki finansowej, nadpłata, niedopłata kont Koszty Eksploatacji, Funduszu Remontowego,

  • liczniki – stan aktualnych odczytów wodomierzy, zgłaszanie odczytów wodomierzy,

  • ogłoszenia – aktualne komunikaty dla kontrahentów,

  • awarie – zgłaszanie awarii w lokalach i WM,

  • korespondencja – przeglądanie korespondencji emitowanej do Państwa przez WTBS,

  • Wspólnota Mieszkaniowa – rejestracja podjętych uchwał, głosowanie nad uchwałami Wspólnot Mieszkaniowych

Mieszkania Czynszowe

  • finanse – nadpłata, niedopłata kartoteki finansowej,

  • liczniki – stan aktualnych odczytów wodomierzy, zgłaszanie odczytów wodomierzy,

  • awarie – zgłaszanie awarii w lokalach i WM,

  • korespondencja – przeglądanie korespondencji emitowanej do Państwa przez WTBS,

O kolejnych funkcjonalnościach uruchamianych w ramach IOK (np. zgłaszanie awarii) użytkownicy aplikacji będą informowani na stronie internetowej.

Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do korzystania z serwisu Internetowej Obsługi Kontrahenta (IOK).

Procedura aktywacji konta dostępu do Internetowej Obsługi Kontrahenta WTBS sp. z o.o. w Wałbrzychu.

  1. Kontrahent WTBS sp. z o.o. w Wałbrzychu wypełnia formularz o aktywację konta IOK.
  2. W chwili wysłania formularza na adres e-mail Kontrahenta podany w formularzu zostaje przesłany wniosek o aktywację konta IOK w formie pliku pdf.
  3. Wypełniony wniosek należy wydrukować podpisać oraz złożyć osobiście w sekretariacie WTBS sp. z o.o. w Wałbrzychu za okazaniem dowodu osobistego.
  4. Jeżeli spełnione są wszystkie wymagania dotyczące aktywacji konta, Kontrahent otrzymuje w terminie do 14 dni od daty złożenia wniosku w WTBS na adres e-mail (wpisany w formularzu rejestracyjnym) informację o aktywacji konta z hasłem dostępu i identyfikatorem.
  5. Po zalogowaniu się do serwisu IOK Kontrahent zobowiązany jest do akceptacji regulaminu IOK oraz zmiany hasła pierwotnego, nadanego przez WTBS, na własne. Hasło musi mieć długość 8 – 15 znaków, zawierać małe i duże litery oraz cyfry.
  6. Otrzymany dokument e-mail z identyfikatorem i hasłem pierwotnym należy zachować. Będzie on wykorzystany w przypadku zgubienia/zapomnienia hasła użytkownika bądź 
    w przypadku blokady konta Internetowej Obsługi Kontrahenta.

Przejdź do formularza aktywacji konta IOK

Jeśli nie posiadają Państwo możliwości wydruku wniosku o aktywację konta IOK prosimy o zapisanie pliku na dysku komputera oraz przesłanie go na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., który wydrukuje formularz podczas Państwa wizyty w RON.

Kontakt w sprawie IOK – mail. Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.